نفوذ سخنرانی وزیرامورخارجه امریکا در بازار آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به دنبال صحبت های وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر ورود مجدد این کشور به توافق نامه برجام، پومپئو با اشاره به شروط سخت امریکا برای بازگشت به برجام طی گفتگویی بیان کرد: تنها در صورتی امریکا مجددا توافق نامه برجام را خواهد پذیرفت که ایران به بازرسان آژانس امریکا( سازمان سیا) اجازه بازدید از همه سایت های خود اعم از دولتی و شرکت را بدهد.

اما این تنها یکی از شروط این کشور برای بازگشت به برجام بوده و این کشور یازده شرط دیگر نیز داشته است که همگی موجب از دست دادن تمامی استقلال کشور خواهد شد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، پس از گزافه گویی های وزیر امور خارجه امریکا در روز گذشته قیمت اهن آلات با افزایش مواجه شد. قیمت میلگرد در برخی از کارخانه ها بالا رفت و دیگر کارخانه هایی که ثبات قیمت اعلام کرده بودند همگی با تایید مجدد بوده است. در این میان شاهد تاثیر سخنرانی پومپئو بر بازار اهن الات ایران بودیم چرا که طی یک هفته اخیر بازار آهن در آرامش بسر می برد و نوسانات بسیار اندک بود.

خبر های بازار آهن حاکی از افزایش قیمت کارخانه های میلگرد سازی اعم از سیادن ابهر، ظفربناب، شاهرود و... می باشد. روز گذشته قیمت میلگرد اجدار سایز 14 بطور میانگین 20 تومان افزایش یافت. قیمت میلگرد سیادن ابهر پس از 20 تومان افزایش به 2780 تومان رسید. همچنین کارخانه میلگرد ظفربانا قیمت خود را پس از 10 تومان افزایش 2835 تومان اعلام نمود.

در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به نیمه دوم ماه رمضان، کم کم قیمت ها در بازار اهن الات روندی صعودی را در پیش می گیرد که این امر هرساله در این بازار اتفاق افتاده است و فعالان این بازار با آن اشنا هستند. از نیمه دوم ماه رمضان بازار تحرک خواهد یافت که اکثر کارشناسان این بازار بر این عقیده اند که متقاضیان تا قبل از این افزایش قیمت ها خریدشان را انجام دهند چرا که این بالا رفتن قیمت روندی بسیار نجومی خواهد بود.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: